Toimintaa jo vuodesta 1948
Viherhietikon uutta tarinaa jatkavat Päivi ja Raine

Päivi on käynyt ViherHietikolla jo pikkulikkana äitin mukana, Raine vasta nyt viimevuosina, joko yksin työreissulta kotiin tullessa tai sitten yhdessä Päivin kanssa. Kotipuutarhaan onkin haettu monenlaista taimea.
Kesällä -23 ilmoille heitettiin tieto siitä, et firma on myynnissä, Raine innostui heti, Päivi empi -olihan ensimmäinen yritys, Korvan Monitoimiapukin vasta perustettu vuosi aiemmin.
Jonkin ajan kuluttua, kun asiaa ehdittiin vähän miettiä, alkoi asia selvitä, yrityskauppahan ratkaisisi monta asiaa -Päivi pääsisi pois hoitotyöstä ja Puuvillajengi voisi olla joka päivä mukana. Ja kuinka hyvä lisä tämä olisikaan Korvan Monitoimiavun palveluihin!
Ajatukset ja mielipiteet siitä, miten toimintaa lähdettäisiin jatkamaan, muuttuivat matkalla moneen kertaan. ViherHietikolla on pitkä historia, mutta meillä on halu uudistaa ja kehittää toimintaa. Miljöö antaa mahdollisuuden moneen uudenlaiseenkin toimintaan ja laajentamiseen.
Mutkien kautta kaupat syntyivät marraskuussa -23. Ja vaikka öitä on tullut valvottua ja mietittyä, et mitähän tässä tulikaan tehtyä, niin useimmiten on hyvä ja odottava fiilis. Usko tulevaan ja halu yritystä kehittää ja toimintaa laajentaa on kova.
Paljon on saatu kannustavia ja innostuneita kommentteja siitä, että toiminta ViherHietikolla jatkuu.
Vihersome -osiossa löytyy ajankohtaisia juttuja. Käyhän katsomassa.
